Hos Bokn IL er vi alltid opne for å tilby nye aktivitetar som ønskast av våre medlemmar og lokalsamfunnet. Vi er opptatt av å kunne imøtekomme ulike interessar og behov for fysisk aktivitet. Viss det er aktivitetar du ynskjer å delta i, men som ikkje er inkludert i vårt noverande tilbod, oppfordrar vi deg til å gje oss beskjed!

Vi set stor pris på innspel og tilbakemeldingar frå våre medlemmar og lokalsamfunnet. Vi vil gjerne høyre om dine ynskjer og behov når det gjeld aktivitetar og treningstilbod. Dette gir oss moglegheita til å utvide og tilpasse vårt aktivitetsspekter for å møte eit breiare spekter av interesser og sørge for at alle får høve til å delta i noko dei verkeleg brenn for.

Vi er alltid opne for å utforske nye idrettar, treningsformer og aktivitetar. Enten det er dans, yoga, klatring, brettspelkveldar eller andre spennande aktivitetar du ynskjer å sjå i regi av Bokn IL, er vi ivrige etter å lytte og samarbeide med deg for å gjere det til verkelegheit.

Saman kan vi byggje eit endå meir mangfaldig og engasjerande aktivitetsmiljø i Bokn IL. Så ikkje nøl med å kome med dine idear og ynskjer – vi er her for å lytte og skape eit aktivitetstilbod som er relevant og gjevande for vårt fellesskap.